Veel gestelde vragen
Bestellen en Betalen
Hieronder vind je een aantal vragen over bestellen en betalen.
Hoe kan ik een artikel bestellen?
Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens leg je het artikel met een muisklik in je winkelmand. Als je klaar bent met winkelen, klik je op mijn winkelwagen rechts bovenin het scherm. Je ziet een overzicht van je artikelen waarin je desgewenst nog kunt wijzigen.
Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelwagen zit?
Het plaatsen van artikelen in je winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de betaling is afgerond, ben je verzekerd van de artikelen.
Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt en wanneer kan ik het verwachten?
Jouw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd. Je ontvangt tevens een e-mail zodra je bestelling is verzonden, daarin staat ook een trackingnummer waarmee je de status van de verzending kunt controleren.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Je kunt jouw online bestelling op verschillende manieren snel en veilig betalen:
- Betalen via iDeal,
- Betalen via Credit Cards,
- (Achteraf) betalen via Klarna,
- Betalen via bankoverschijving (factuur via email).
Wij bieden de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dat is betalen in je eigen vertrouwde internetbankieromgeving.
Je doorloopt dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent; het voordeel is dat de betaling met alle gegevens al voor je klaarstaat. Makkelijk en volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van alle Nederlandse banken.
Verzenden en Retourneren
Hieronder vind je een aantal vragen over verzenden en retourneren.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij bestellingen vanaf 100 euro zijn de verzendkosten gratis.
Onze verzendkosten tot 100 euro bedragen:
€ 6,95 per bestelling voor Nederland, € 8,95 voor België en € 12,95 voor Duitsland.
Kan ik een ander afleveradres kiezen dan het fatuuradres?
Ja dat kan.
Je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als je de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op je werk wilt laten afleveren.
Met welke transporteur verzenden jullie?
In principe verzenden we met DHL. Echter kan het wel eens gebeuren dat we gebruik maken van een andere transporteur.
Ontvang ik bericht met Track & Trace?
Jazeker. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je een mail met een Track & Trace link zodat je joew bestelling kunt volgen.
Kan ik bestellingen retourneren?
Dit kan uiteraard en wij proberen dit zo eenvoudig mogelijk te maken. De kosten voor retour zenden zijn wel voor eigen rekening.
Hoeveel dagen heb ik de tijd om een bestelling retour te zenden?
Wij geven je 30 dagen de tijd om je bestelling of een deel daarvan retour te zenden. De dagen gaan in vanaf het moment dat de bestelling is bezorgd of afgehaald.
Welke regels gelden voor het retourneren van verschillende artikelen?
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker.
- Het éénmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.
- Boeken, CD’s, DVD’s, games en cosmetica mag alleen geretourneerd worden in ongeopende verpakking.
Sommige artikelen kun je niet retourneren. Het gaat dan om:
- Gift cards
- Producten die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast
- Artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
- Audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.
Maat-/kleurruiling:
Wil je een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn retourneren. En je nieuwe bestelling geef je gewoon door zoals je gewend bent. Een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling.
